De afgelopen twee jaren is Skondras telkens met meer dan 50% gegroeid. Deze groei is vooral te danken aan het breed aanbod aan sales en ...
Steeds meer bedrijven wensen hun sales aanpak te professionaliseren. Er gaat vooral veel aandacht naar prospectie, methodiek om offerten en lopende opdrachten op te volgen, het aantrekken van de juiste medewerkers, opleiden van de sales medewerkers (agendaplanning) en het optimaliseren van de sales structuur.
Op gebied van marketing leggen de bedrijven momenteel de focus op het verwoorden van hun toegevoegde waarde. In sterk concurrerende markten is het noodzakelijk om de toegevoegde waarde duidelijk te maken en niet louter een product/prijs te verkopen.
De communicatiemix wordt herzien. Vooral het gebruik van het internet en social media neemt toe als aanvulling van de 'klassieke' communicatiemiddelen.
Bedrijven wensen veel meer te meten.
Skondras ondersteunt momenteel meer dan 260 bedrijven (kmo's en grote bedrijven) met één of meerdere diensten. Alle prestaties van Skondras worden gemeten waardoor klanten op ieder moment hun ROI kennen.