Focus op verkoop en marketing in 2012

DEEL:

Heel veel bedrijven verhogen nu al hun commerciële acties voor 2012. In 2008 en 2009 werd er vooral gefocust op kostenbesparingen. Enke...

Heel veel bedrijven verhogen nu al hun commerciële acties voor 2012. In 2008 en 2009 werd er vooral gefocust op kostenbesparingen. Enkel bedrijven die een voldoende financiële buffer hadden, konden zich dit veroorloven. Voor velen was dit het einde van hun bedrijf zoals blijkt uit het record aantal faillissementen.

2012 blijkt economisch een moeilijk jaar te worden. Vandaar dat heel veel bedrijven (kmo's en grote bedrijven) nu al hun voorzorgen nemen.  Dit betekent dat zij extra commerciële acties voorzien zoals meer prospectie (telefonisch, mailings, advertenties), de verkooptechnieken van hun verkopers aanscherpen, extra verkopers (hunters) aanwerven, hun dealernetwerk uitbreiden, hun verkoopsstructuur optimaliseren. 

Ook de marketing speelt een belangrijke rol om de verkoop te ondersteunen zoals het zoeken van nieuwe afzetmarkten, het lanceren van nieuwe producten, het zoeken naar het juiste communicatieconcept en de juiste communicatiemix. Communicatieconcepten veranderen veel sneller dan voorheen omdat de klant verandering verwacht. We leven in een markt waar verandering als hot en dynamisch wordt ervaren. Let wel, dit geldt enkel voor de particuliere markt. In de b-t-b markt verwacht men professionele communicatietools (bedrijfsbrochures, bedrijfspresentatie, productleaflets, website,...). Een goede marketing kan de verkoop écht ondersteunen. Denk aan bekende merken. Hun kracht zit in de marketing en de sales aanpak. 

Skondras ondersteunt momenteel meer dan 260 bedrijven (kmo's en grote bedrijven) met hun verkoop en/of sales. Hier zijn wij uiteraard heel fier op!

Wenst u uw verkoop of marketing te laten ondersteunen door de specialisten van Skondras?
Op 011/28 60 20 staan wij u graag te woord. Of stuur een e-mail naar info@skondras.be, dan contacteren wij u om een eerste vrijblijvende afspraak met u te maken.
Graag tot binnenkort!

FAQ_$type=three$author=hide$comment=hide$rm=hide$hide=mobile

Naam

afsluittechniek doelstellingen faq in de kijker jobs nieuws onderzoek opleiding productopleiding prospectie rendabel rendabiliteit sales sales coaching sales doelstelling sales manager sales resultaten stimuleren verkoopsgesprek werkmethode
false
ltr
item
Skondras Belgium: Focus op verkoop en marketing in 2012
Focus op verkoop en marketing in 2012
https://1.bp.blogspot.com/-27C_vLOS6Bo/Tz98vyDHf3I/AAAAAAAAANE/sHR-zLSpvd8/s640/Stijn_220x110+-+kopie.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-27C_vLOS6Bo/Tz98vyDHf3I/AAAAAAAAANE/sHR-zLSpvd8/s72-c/Stijn_220x110+-+kopie.jpg
Skondras Belgium
http://skondras.blogspot.com/2012/02/focus-op-verkoop-en-marketing-in-2012.html
http://skondras.blogspot.com/
http://skondras.blogspot.com/
http://skondras.blogspot.com/2012/02/focus-op-verkoop-en-marketing-in-2012.html
false
4288584766086914505
UTF-8
Geen artikelen gevonden ZIE ALLES Lees meer Antwoord Verwijder antwoord Delete Door Home PAGINAS ARTIKELEN Zie alles AANBEVOLEN LABEL ARCHIEF SEARCH ALLE ARTIKELEN Geen artikel gevonden Back Home Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zon Maa Din Woe Don Vrij Zat Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Mar Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec zopas 1 minuut geleden $$1$$ minutes ago 1 uur geleden $$1$$ hours ago Gisteren $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago meer dan 5 weken geleden Volgers Volg DEZE OPMERKING IS PREMIUM Deel a.u.b. om te ontsluiten Kopie alle code Selecteer alle code Alle code is gekopieerd naar het clipboard Kan geen code/tekst kopiëren. Druk [CTRL]+[C] (of CMD+C with Mac) om te kopiëren